Την ικανοποίηση της για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αξιολόγησης και την έκδοση του προσωρινού καταλόγου των δυνητικά δικαιούχων του προγράμματος του «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό τους και την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών» εκφράζει η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, μέσω της Γενικής Διευθύντριας κας Μάγδας Πετροπούλου.
«Το ενδιαφέρον που παρουσίασε η πρώτη δράση για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό τομέα, η οποία προκηρύχτηκε στα πλαίσια του ΕΠΑνΕΚ, και στις τέσσερις περιφέρειες, Δυτική Ελλάδα, Πελοπόννησος, Ήπειρο, Ιόνια Νησιά, σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτει ο φορέας ήταν αυξημένο. Ο αριθμός των υποβολών για τις τέσσερις περιφέρειες, αρμοδιότητας της Διαχειριστικής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, ανήλθε σε 564 σε σύνολο 2553 σε πανελλαδικό επίπεδο, ενώ στο ίδιο υψηλό ποσοστό κινήθηκαν και οι προσωρινές εντάξεις, οι οποίες για τις περιφέρειες ευθύνης της Διαχειριστικής ανέρχονται στις 324 σε σύνολο 1439 πανελλαδικά.
Οι τέσσερις Περιφέρειες που βρίσκονται στην γεωγραφική αρμοδιότητα του φορέα, διακρίνονται από ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και παρουσιάζουν διαφορετικό επενδυτικό ενδιαφέρον.
Μέχρι σήμερα το επενδυτικό ενδιαφέρον της Δυτικής Ελλάδας δεν εστιαζόταν στις τουριστικές επιχειρήσεις, γεγονός που εμφανίζεται να διαφοροποιείται με την τελευταία τουριστική δράση. Συγκεκριμένα για την προαναφερθείσα δράση για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος υπεβλήθησαν 60 υποψήφια επιχειρηματικά σχέδια, εκ των οποίων εντάχθηκαν τα 48 (ποσοστό 80%)
Είναι γνωστό ότι ενώ στον τουριστικό τομέα η χώρα μας διαθέτει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, η επιχειρησιακή οργάνωση των τουριστικών επιχειρήσεων βρίσκεται ανταγωνιστικά σε χαμηλό βαθμό ακολουθώντας τις υπόλοιπες μικρο-μεσαίες επιχειρήσεις της χώρας.
Ευελπιστούμε ότι με τις πρώτες εντάξεις των τουριστικών έργων στο πλαίσιο του ΕΠΑνΕΚ, οι τουριστικές επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να εκσυγχρονίσουν τις υποδομές τους, να αναβαθμιστούν ποιοτικά, να βελτιώσουν το τουριστικό τους προϊόν και να εμπλουτίσουν, να αναβαθμίσουν και να πιστοποιήσουν τα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες, ώστε να βελτιώσουν την θέση τους στην εσωτερική και διεθνή τουριστική αγορά, το οποίο αποτελεί και βασικό στόχο της δράσης Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ.